پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۱۱۳۹ مورد


نمایندگان شورايعالي سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت به منظور پایش عملکرد دبیرخانه کارگروه سلامت و امنيت غذايي استان و حضور در جلسه كارگروه در بجنورد حضور یافتند .

به گزارش پايگاه خبري وب دا، معاون اجتماعي دانشگاه با اعلام این خبر گفت : ارزیابی ، پایش و مشخص كردن ميزان تحقق اهداف شورايعالي سلامت و امنيت غذایی و دستورالعمل هاي مربوط به آن در استان ، بررسي تشكيل زير كارگروه هاي مرتبط و بررسی تعامل بین بخشی دستگاه هاي اجرايي در این زمینه از مهم ترين اهداف اين برنامه به شمار مي رود که توسط رئیس و کارشناس اداره همکاری های بین بخشی شورايعالي سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت طی 2 روز حضور در خراسان شمالی انجام می پذیرد.

دكتر محسن شهرياري با اشاره به تشکیل دومین جلسه پیام گزاران سلامت در معاونت اجتماعی دانشگاه با حضور ایشان ، عنوان کرد : 23 آبان ماه نیز كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با حضور نمایندگان شورايعالي سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت و مسئولان استاني برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : دبیرخانه كارگروه سلامت و امنيت غذايي خراسان شمالی در معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مستقر می باشد و نتایج پایش وزارتی این حوزه متعاقبا اعلام خواهد شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.